Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:09, 18 Cze 2008 Temat postu: Naruto OTS |
|
Szukam Teamu do Naruto OTS.Jeszcze nie wiem na której wersji będzie on zrobiony.Narazie szukam poprostu ludzi którzy by mi pomogli.Jeżeli ktoś chce pomóc to niech pisze w tym temacie albo na gg: 10209620
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:18, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
asd
Student Akademii
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 69 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Śro 20:12, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
ja ci "pomuc" nie mogę xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:19, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
Oj sorka za błąd
|
|
Powrót do góry |
|
|
gaameer
Gennin
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:08, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
Nie żebym miał coś do tego... Ale...
CO KUR**!? OTS?! TIBIA?! Przepraszam, ale: Pochujało Cię. Jak chcesz zrobić grę Naruto to od razu zrób 3D, Siedziałem w grach przez 4 lata. Naucz się korzystać z photoshopa i znajdź schemat tworzenia postaci do RPG MakerXP. Potem dowiedz się co to jest ABS, HUD, CHAR i reszta podstawowych pojęć. Ściągnij RPG MakerXP
i Crack do niego z tej strony: [link widoczny dla zalogowanych] ....
Potem.. Nie żebym rozkazywał Ci zostać skrypciarzem, ale na skryptach znać by się przydało. Znajdź załóżmy 20 lekcyjny kurs jeżyka RUBY przeczytaj z niego to co dla Ciebie będzie najważniejsze. I nie rób gry od razu po włączeniu RPG Makera, Bo wtedy masz bardzo... Brzydki widok 2D, Ja na samym początku próbowałem zrobić grę od razu po włączeniu, wierz mi że z tego nic dobrego nie wyniknie. Fakt, Nie bronię Ci zrobić gry 2D, ale niech ona ma jakiegoś ABS'a HUD'a niech to jakoś wygląda!
gaameer.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Psyhofans
Chuunin
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1008
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:47, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
Nie opłaca się robić grafy na zasadzie tibi bo to i tak brzydko wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gaameer
Gennin
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:49, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
Wierz mi że dobry ABS, HUD i ciekawie wykonane CHARY dają wiele .
Oczywiście fabuła i tego typu rzeczy też nie są mało ważne.
Do tego jakiś ciekawy TileSet, Dobry Mapping i nawet 2D to frajda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Psyhofans
Chuunin
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1008
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 10:44, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
No niby prawda tak jest jeden tibijski server przerobiony na dragon ball i to rzeczywiście ma sens powiem ci bawiłem się troszke z grafą do Naruto ots jak chcecie moge wam pokazać 1 screna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|